sobota, 14 czerwca 2014

Oj dawno mnie tu nie był :)

A to wszystko przez to, że totalnie skupiłam się na mojej pasji, jaką jest szycie :)

Kochani, nie wiem czy słyszeliście o szale jaki panuje nie tylko w USA czy Niemczech, ale od jakiegoś czasu jest już i u Nas - MINKY - czyli przemilutkie materiały, które dzieci kochają! :)

Moja Polcia uwielbia wszystkie produkty, które dla nie uszyje :) Szczególnie podusie, do których potrafi tulić się godzinami :)

U mnie moja pasji do szycia narodziła się już kilka lat temu. Z resztą moi dziadkowie, za swoich czasów mieli jako jedyni w mieście zakład krawiecki :) Chyba coś w tym jest, że prawdziwa pasja i smykała jest odziedziczona :)

Nie mam zamiaru podawać linków, gdzie moje prace można kupić, ale oczywiście nie omieszkam się pochwalić :)  Wszystkie produkty, wykonane są z najwyższej jakości materiałów. Minky gramatura 265.
Bawełna 100%, polska oraz producentów zagranicznych takich jak Michael Miller, Robert Kaufmann.

A oto kilka moich dzieł :)









Serdecznie pozdrawiam! :)

1 komentarz:

  1. Witam serdecznie, zapraszam do dodania swojego bloga do spisu blogow o ciazy i rodzicielstwie :)
    Spis znajduje sie tutaj:
    http://spisblogowociazy.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń