czwartek, 17 kwietnia 2014

Wielkanocne zajączki Zrób to sam!

Dziś jest odpowiedni czas na przemyślenie wystroju stołu Wielkanocnego.
W tym roku, chciałabym, aby Nasz stół był Świątecznie ozdobiony i wzbudził choć malutki zachwyt gości ;)

W mojej dzisiejszej inspiracji, proponuję Wam piękne, zabawne Zajączki, które można przygotować samodzielnie z serwetek papierowych lub materiałowych. To świetny pomysł na zabawę z dziećmi. Spędzicie ten czas wspólnie i przede wszystkim na pożytecznej zabawie, która z pewnością należy do tych kreatywnych :)

Ja użyłam papierowych z nadrukiem Świątecznym.

Przystąpmy zatem do zrobienia Naszych Zajączków.


1. Rozłożoną serwetkę składamy na pół.


 2. I jeszcze raz na pół.

 3. Bok prawy i lewy składamy do środka. Tak jak na zdjęciach.

 4. Górne boki składamy do środka, tak aby powstał kwadrat.

5. Te same boki składamy jeszcze raz do środka.


 6. Odwracamy na drugą stronę.

 7. Składamy górny trójkąt.

 8. Odwracamy. Teraz jest bardzo ważny moment. Dolne boki zajączka należy ze sobą złączyć. Włożyć jedną końcówkę w drugą :). Ten etap jest bardzo ważny, ponieważ od tego zależy czy Nasz Zajączek będzie dobrze się prezentował.




9. Odwracamy Zajączka. Uszka Zajączka należy wywinąć. Tylko ostrożnie! :) Czyż nie jest uroczy ? :)

A TAK PREZENTUJE SIĘ MOJA MAŁA ARMIA ZAJĄCZKÓW :) TO DOPIERO POCZĄTEK, 
MAM ZAMIAR ZROBIĆ JESZCZE 10 :) UDANEJ ZABAWY!!!







1 komentarz:

  1. Fantastyczny pomysł! Zawsze składam na święta serwetki, ale sposobu na zajączka nie znałam :-) Pozdrawiam i zapraszam w odwiedziny do Majerankowa :-)

    OdpowiedzUsuń